Yhteyshenkilöt ja toiminta

LIEKSAN REUMAYHDISTYS RY:N HALLITUS 2019:

Puheenjohtaja: Marjatta Saarelainen p.0400 547694
saarelainen.marjatta@gmail.com

Varapuheenjohtaja ja jäsenrekisterinpitäjä: Ritva Pyykkö,
0400 850 168,  sähköposti
ritvapyykko65@gmail.com

Rahastonhoito ja kirjanpito:
Tilitoimisto Anu Haapalainen
Laskutusosoite: Ritva Pyykkö, Ruunaantie 107 B, 81750 PANKAKOSKI
Puh. 0400-850168 ja sähköposti: ritvapyykko65@gmail.com

Jäsenet:
Ritva Pyykkö
Hannu Nevalainen
Leena Hyvärinen
Eeva Pirtonen

Sirpa Saarelainen

Pirjo Ignatius
Varalla:

Irja Puumalainen

Martta Liimatta

TOIMINNAN TARKOITUS:

Työskennellä reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien vastustamiseksi, aktivoida jäsenistöä liikunnan, oman terveyden ja kunnon sekä henkisen hyvinvoinnin ylläpitämiseksi ja lisäämiseksi.

2§  Tarkoitus ( lähde: Suomen Reumaliitto ry, yhdistysten säännöt).
Liitto on kansanterveys-, ja vammais- sekä liikuntajärjestö.

* Työskentelee reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntasairauksien ehkäisemiseksi ja terveyden edistämiseksi.

* Edistää ja kehittää reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden sosiaaliturvaa, hoitoa, kuntoutusta, muita palveluja ja elinoloja.

* Kehittää liikunta- ja urheilutoimintaa sekä liikuntakasvatusta reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntasairauksien ehkäisemiseksi ja reumasairaiden ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden kunnon ylläpitämiseksi ja kohentumiseksi.

* Toimii reumasairaiden ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden tukena ja yhdyselimenä sekä valvoo heidän yhteiskunnallisia etujaan ja oikeuksiaan.

* Pyrkii saamaan mahdollisimman laajat kansalaispiirit osallistumaan reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien vastustamistyöhön, sekä

* Edistää reumasairaiden ja muiden tuki- ja liikuntasairaiden itsenäisen toiminnan sekä tasavertaisen työnteon ja osallistumisen edellytyksiä.

Tässä muutamia mielenkiintoisia linkkejä sairautemme kanssa elämisen tueksi: